FANDOM

Pisząc ten artykuł, zastanawiam się, co przyciągnie ludzi do tego systemu. W końcu w internecie można znaleźć dosyć dużo systemów sci-fi. Musiałem rozmyślać nad różnymi aspektami i głównymi cechami systemu. Zaczęło się jako hobby, rozwija się w stronę idei. Na czym się skończy?

Jak na razie mam w zamyśle eksplorację, rozbudowany opis świata, zachowanie ludzi napotkanych po drodze. Zrobić kryminał? Grę akcji? Gospodarczo-polityczne zawiłości Unijne? Dodatek w postaci mocy psionicznych? A może to Mistrz Gry będzie decydował o wyglądzie systemu? Nie mogę ciągle dojść do ostatecznej decyzji, więc sprawa wciąż zostaje otwarta.

Przygotowanie do gryEdit

Jak na razie, aby zagrać w Egzoplanet będą potrzebne jedynie kości dziesięcio- i dwudziestościenne. Będą decydujące w różnych sytuacjach, aby nadać realności rozgrywce (np. gracz musi przekonać kogoś, trafić coś z pistoletu lub przeskoczyć wyrwę w ziemi). Dwudziestościenne, ze względu na większą losowość, będą decydowały o emocjach bohatera. Będzie to jedna z głównych cech systemu. Niedługo będziemy przygotowywać również Karty Postaci, ale na razie potrzeba się skupić na opisie świata, który ma być mocno rozbudowany.

Więcej na temat mechaniki znajdziecie tutaj